نتایج و دانلود فرایدی نایت اسمکدان به تاریخ 18 ژانویه 2013



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نتایج بروز راو و اسمکدان و آدرس wwenumber1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تایج کامل اسمکدان به تاریخ 18 ژانویه 2013

برای تماشای نتایج و دانلود مسابقات به ادامه مطلب بروید ...

__________________________________________________________

شو اسمکدان این هفته در سن انتونیو,تگزاس برگذار میشه.
قهرمان جدید سنگین وزن جهان البرتو دل ریو وارد میشه.دل ریو به همه برای حضور در جشن قهرمانیش خوش امد میگه.سپس میگه همه باید به خاطر طولانی نبودن قهرمانی بیگ شو جشن بگیرن.حالا دالف زیگلر و ای جی وارد میشن.
دل ریو بهشون میگه در جشن من چیکار میکنید؟ زیگلر میگه این خنده داره که دل ریو فکر میکنه این جشن خودشه و این مردم دوستانش هستند.این خنده داره که اون فکر میکنه کمربند سنگین وزن رو نگه میداره اما اون نمیتونه.سپس میگه من مستر مانی این د بنک هستم و همیشه امادم تا کیف رو کش کنم.اون موقع تو باید بگی: ادیوس(adios‏)‏ کمربند سنگین وزن.
بعد زیگلر بیگ ای لنگستون رو به دل ریو و ریکاردو معرفی میکنه.دل ریو به اونا میگه رینگ رو ترک کنند.زیگلر میگه ما میریم ولی قبلش میخوام لنگستون تو رو بزنه تا من کیف رو کش کنم و باید کمربند از اینجا برم.دل ریو اونا رو به مبارزه طلب میکنه.
بیگ شو و سپس شیمس وارد میشن.شیمس به زیگلر میگه نباید جشن رو خراب کنه.بعد به دل ریو میگه ما از قبل خیلی با هم اختلاف داریم ولی من اینجا اومدم تا پیروزیت مقابل بیگ شو و قهرمانیت در هفته قبل رو تبریک بگم.باید بگم تو سزاوار کمربند سنگین وزن هستی.من افتخار میکنم که اینجا حضور دارم.دل ریو ازش تشکر میکنه.
بوکرتی میاد و میگه امشب یک مسابقه تعیین کرده.تیم بیگ شو و زیگلر در مقابل تیم شیمس و دل ریو برای مین اونت.اون به زیگلر و ای جی و بیگ شو میگه شما برای مهمانی دعوت نشدید.
سپس جشن دوباره برگذار میشه و گروه ماریاچی اجرا میکنند.شیمس میخواد رینگ رو ترک کنه ولی دل ریو نمیذاره و بهش میگه برقصه.شیمس قبول میکنه و یک رقص کوتاه مکزیکی انجام میده.

مسابقه اول

انتونیو سزارو در مقابل کوفی کینگستون:سزارو چند تا پانچ و یک کیک به کوفی میزنه.بعد کوفی یک پرش ساعد انجام میده.
سزارو یک ساید هدلاک و شولدربلاک میزنه.در حالی که دمیز در بک استیج مسابقه رو تماشا میکنه.سزارو برتری داره.اون روی کوفی سابمیشن اجرا میکنه و بهش میگه تپ اوت کنه.کوفی خلاص میشه و بعدش چند کلوزلاین و یک دراپ کیک میزنه.اون sos‏ رو اجرا میکنه.
سپس از تاپ روپ پرش میکنه ولی سزارو جاخالی میده و در نهایت با زدن Neutralizer‏ کوفی رو پین میکنه.
در بک استیج اپیکو و پریمو با دمیز هستند.اونا دمیز و برنامش با ریک فلیر رو مسخره میکنند.میز یکی از اونا رو برای مسابقه در امشب چلنج میکنه.

مسابقه دوم

گریت کالی در مقابل تنسای:
کالی در کرنر به تنسای هند چاپ میزنه.بازم تکرار میکنه. تنسای یک پانچ میزنه و چند کلوزلاین و هدبات در کرنر انجام میده.داور به تنسای میگه بس کنه.تنسای به طرف کالی میدوه و با بیگ بوت اون مواجه میشه.سپس کالی به تنسای بیگ هند چاپ میزنه و برنده میشه.
در بک استیج تیم هل نو درباره اتفاقات راو صحبت میکنند و براین میگه دکتر شلبی اول با یک نقشه بد اومد.اون میگه رودز اسکالرز نباید در جلسه اونا حضور پیدا میکردند.سپس گفت اون خیلی مسخره بود.کین موافقه و میگه سبیل های کودی مسخره هستند.سپس اونا باهم بحث YESو NO‏ میکنند.رندی اورتون پیش اونا میاد و بهشون میگه شما فقط از اینجا بلدید حرف بزنید و ادم ها رو تشبیه کنید یا میتونید با رودز اسکالرز و وید برت درگیر بشید.کین میگه هر دو و میره.براین میگه ما داریم با این کارها خشم خودمون رو کنترل میکنیم.اون از دکتر شلبی تشکر میکنه و میگه ما قهرمان هستیم.رندی میگه در رویال رامبل پیروز میشه.براین میگه امشب ربطی به رویال رامبل نداره.ما باید مسابقه رو ببریم و بعد همدیگه رو در اغوش بگیریم.رندی مخالفت میکنه.

 مسابقه سوم

رندی اورتون و تیم هل نو در مقابل وید برت و تیم رودز اسکالرز:
رندی به کودی اپرکات میزنه و با کین تگ میکنه.کین یک دراپ کیک نشسته به کودی میزنه.دنیل براین میاد و یک پرش axehandle‏ انجام میده.بعد چند تا کیک به کودی میزنه ولی یک جا اشتباه میکنه و کودی میگیرتش.سندو تگ میکنه.براین میخواد نولاک اجرا میکنه اما سندو به بیرون فرار میکنه.
از تبلیغات برمیگردیم.سندو و کودی روی کین کار میکنند.سندو یک روسین لگ سویپ و البو انجام میده.وید برت میاد و یک بادی شات به کین میزنه و کین سعی میکنه به طرف هم تیمی هاش بره.اما برت اجازه نمیده و سندو میاد. کین بهش بک بادی دراپ میزنه و با رندی تگ میکنه.رندی چند کلوزلاین و یک پاوراسلم به سندو میزنه.حالا کودی رو رندی کراس رودز رو اجرا میکنه.سندو میخواد کاور کنه ولی کین مانع میشه.کین از پرش کودی جاخالی میده.در نهایت رندی به سندو ارکی او میزنه و پینش میکنه.
بعد از مسابقه کین و براین و رندی همدیگه رو دراغوش میگیرن!

در بک استیج جاش با سینا مصاحبه دارهو ازش میپرسه ایا ما میتونیم شاهد قهرمان شدن تو در وریال رمبل باشیم سینا میگه من سعیم رو میکنم اما الان یه درخواست از مردم  دارم و اونم اینکه مردم باید به سی امپ انک احترام بزارنداون الان رکوردار حفظ تایتل تقریبا به مدت ۴۲۰ روز هست و مثل راک دنیال درامد سینمایی نرفت و من فکر میکنم دوره قهرمانی او باید ادامه داشته باشه

مسابقه چهارم

دمیز در مقابل پریمو:
پریمو ساید هدلاک و بعدش شولدربلاک انجام میده.دمیز بک بادی دراپ و یک ضربه با زانو میزنه.بعد پریمو یک البو دراپ و دراپ کیک میزنه.
دوباره پریمو برتری داره و کلوزلاین و سوپلکس میزنه.حالا بین اونا مشت رد و بدل میشه و دمیز اونو به کرنر میبره.میز یک کلوزلاین به پریمو میزنه و از تاپ روپ پرش axehandle‏ رو انجام میده.اپیکو حواس میز رو پرت میکنه و پریمو بعد از چاپ بلاک میخواد فیگور فور رو انجام بده.اما میز اجازه نمیده و خودش فیگور فور رو اجرا میکنه.پریمو تپ اوت کرد و میز برنده شد.
در بک استیج کایتلین و الیشا فاکس و لایلا هستند.بوکرتی و تدی لانگ میان و به کایتلین بابت گرفتن کمربند تبریک میگن.تدی لانگ به کایتلین میگه خوشحاله که باعث شد ایو بره.

مسابقه پنجم

کایتلین در مقابل اکسانا:
کایتلین ویست لاک و سوپلکس انجام میده.اون به تاپ روپ میره ولی اکسانا اونو میندازه پایین.
کایتلین برمیگرده.اکسانا روی بازوش کار میکنه و یک سوپلکس میزنه.داور اکسانا رو از کرنر جدا میکنه و کایتلین اسپیر رو میزنه و پین میکنه.
یک ویدئو مخصوص میک فولی پخش میشه که اون به عنوان اولین هال اف فیم معرفی شده.
سپس حمله شیلد به او و دخالت رایب کو رندی وشیمس هم پخش میشه.و میریم سراغ پروموی گروه شیلد که از طریق یک ویدیو برای برنامه ارسال کردن:

 دین امبروز میگه این یه هشدار هست به همه طرفداران کشتی کج و استارها خصوصا شیمس رای بک و رندی اورتن.ما گروه مدافع عدالت هستیم و دلیل حمله ما به قولی این بود که او لیاقت انتخاب شدن به عنوان هال اف فیمر رو نداشت.ما به فکر امیدهای نادیده گرفته شده و قربانیان انکار شده این انتخاب نا عادلانه بودیم

ست رولینز میگه : برای همین امدیم تا عدالت رو اجرا کنیم.برای انصاف و حق دخالت کردیم.

رومن رینز میگه:مسایل زیادی بودن که فولی رو مطرح نشون میدادند و ما انها را قبول نداریم.فولی باید در مورد انها جوابگو باشه

ست رولینز میگه:رای بک به ما معترض هست و میخواد از ما انتقام بگیر ولی ما هر کاری کردیم حقش بودو اون هیچ وقت نمیتونه ادعاشو عملی کنه.

امبروز میگه:تو بدن انسان ۲۰۶ تکه استخوان وجود داره و ما یکی از این استخوانهاشو خواهیم شکست

رولینز میگه و اما شیمس اون برای سرگرمی میجنگه و رینز میگه ما اما برای عدالت.

سپس هرچه با هم میگن:همه به شیلد ایمان خواهند یافت

در بک استیج رندی اورتون از مونیتور داره تماشا میکنه.شیمس میاد و شیلد رو مسخره میکنه.رندی میگه اونا اصلا خنده دار نیستند و شانه من رو مصدوم کرده بودن.اونا چهارشنبه شب اصلا خنده دار نبودن.شیمس به خاطر اینکه به کمکش نیومد عذرخواهی میکنه و رندی میگه به کمکش احتیاج نداره.شیمس میخنده و رندی میگه میدونی چرا ازت خوشم میاد؟ چون برای همه چی جواب داری.ولی نمیتونی که دو هفته بعد در رویال رامبل پیروز شدم بهم جواب بدی. من به پیروزی در رویال احتیاج دارم و باید بهش برسم.بعد رندی میره.

مسابقه ششم

البرتو دل ریو و شیمس در مقابل بیگ شو و دالف زیگلر:
دل ریو به زیگلر اسلم و مونت سالت میزنه.شیمس تگ میکنه و شولدربلاک انجام میده.بعد یک سوپلکس و یک بیگ بوت میزنه.حالا میخواد وایت نویز رو اجرا کنه اما زیگلر مانع میشه و با بیگ شو تگ میکنه.بیگ شو به شیمس ساعد میزنه و در کرنر چپ و راست بهش ضربه میزنه و یک هدبات انجام میده.شیمس میفته بیرون.لنگستون میخواد درگیر بشه ولی شیمس بهش پانچ میزنه.داور لنگستون رو بیرون میکنه.ای جی با داور جر و بحث میکنه و داور اون رو هم اخراج میکنه.
بعد از تبلیغات زیگلر بعد از زدن ساید هدلاک یک جرمن سوپلکس از دل ریو میخوره.شیمس تگ میکنه و به زیگلر چند تا کلوزلاین میزنه.اون به تاپ روپ میره ولی بیگ شو پرتش میکنه پایین.شیمس برمیگرده و بیگ شو تگ میکنه.بیگ شو به شیمس البو دراپ و اسلم میزنه.شیمس با چند تا رایت هند از سابمیشن خلاص میشه ولی بیگ شو دراپ تو البو و هدبات بهش میزنه.بعد یک ساید اسلم و اسپلش از تاپ روپ انجام میده.دوباره میخواد اسپلش بزنه اما شیمس جاخالی میده.هر دو با دل ریو و زیگلر تگ میکنند.
دل ریو چند کلوزلاین و بک بریکر به زیگلر میزنه.اون یک سوپرکیک میزنه و بعدش کراس ارم بریکر رو اجرا میکنه.ولی بیگ شو قفل رو میشکنه.شیمس رو بیگ شو وایت نویز اجرا میکنه و دل ریو به بیگ شو انزیگوری میزنه و اون میفته بیرون.دل ریو ظرف اب رو طرف بیگ شو میریزه. بیگ شو از محوطه رینگ دور میشه و به طرف بک استیج میره.شمارش داور به ۱۰ میرسه و مسابقه کنت اوت شد.
ریکاردو به رینگ میره و با دل ریو جشن میگیره.
پایان شو

 

منبع : http://raw-dx.blogfa.com


دانلود مسابقات :

نسخه ی Intenational فقط شامل مسابقات می باشد و پروموها نیست.

 

نسخه ی International:

 

 

 Mp4 International

 

 

دانلود از HipFile

 

حجم : ۴۶۰ مگابایت

_

 

 Rvmb International

 

 

دانلود از HipFile

 

حجم : ۲۲۰ مگابایت

_____

نسخه ی کامل:

avi

دانلود از Hipfile

حجم : ۸۸۸ مگابایت

____________

 

Rmvb 480p

 

 

دانلود از Uploaded

 

حجم : ۳۸۰ مگابایت

____________

 

Mkv

 

 

 

دانلود از Hipfile

 

 

حجم: ۳۶۰ مگابایت

 

منبع : http://wwe-sport1.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 14:5 ] [ mamal KO ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید . لطفا بعد اگر از مطلب های این وبلاگ کپی کردید منبع را ذکر نمایید . به هر حال امیدوارم با این وب حال کنید و از اخبار روز مطلع شوید .
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 31293
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


کد پیغام خوش آمدگویی